تخلیه چاه ولوله بازکنی تهران

تخلیه چاه تهران , لوله بازکنی تهران , تشخیص ترکیدگی لوله , ترمیم و حفر چاه – لوله بازکنی – رفع نم

تخلیه چاه ولوله بازکنی تهران

تخلیه چاه تهران , لوله بازکنی تهران , تشخیص ترکیدگی لوله , ترمیم و حفر چاه – لوله بازکنی – رفع نم

تخلیه چاه تهران , لوله بازکنی تهران , تشخیص ترکیدگی لوله , ترمیم و حفر چاه – لوله بازکنی – رفع نم

  • ۰
  • ۰

تخلیه چاه

سلام خدمت بازدید کنندگان سایت لوله بازکنی در تهران و کرج. امیدوارم که هیچ وقت نیازی به لوله بازکنی و تخلیه چاه نداشته باشین چون واقعا دردسره واسه خانواده ها! J اما خب چه میشه کرد ! یک امر واجب و ضروریه که ممکنه هر از چندگاهیی واسه همه ما اتفاق بیفته. اما چیزی که زمان ترکیدن لوله ها اهمی داره اینه که نباید خود به تنهایی اقدام به لوله بازکنی کنین چرا که هر کسی را بهر کاری ساختن!

بله . باید برای خدمات لوله و چاه و لوله باز کنی و لجن کشی و سایر کار های مرتبط از یک متخصص لوله بازکنی کمک بگیرید. تخصص های لازم و علم لازم برای لوله بازکنی را حتما یک متخصص میداند نه یک فرد عادی . اصلا چرا لوله ها می گیرند ؟ چرا نیاز به لوله باز کنی هست ؟ چه زمانی نیاز به لوله بازکنی داریم ؟ چه زمانی باید لوله ها بررسی شوند و باید تخلیه چاه صورت گیرد ؟ علایم تخلیه چاه و زمان لوله باز کنی چه چیز هایی هستند ؟

با هم به این سوالات پاسخ میدهیم و آن ها را بررسی میکنیم. خب اول باید ببینیم که چه زمانی لوله فاضلاب میگیرد. معمولا در لوله های فاضلاب علاوه بر آب خالص مواد دیگری همچون چربی , مو , کثیفی , کف صابون , وسایل بازی کودکان , جسد حیوانات ریز و حشرات , مواد غذایی و .. نیز راه پیدا میکنند. این مواد باعث ایجاد چسبندگی و ایجاد یک توده ای در داخل لوله ها شده و باعث میشود که دیگر راهی برای حریان پیدا کردن آب نداشته باشند و مجبور باشیم که با یک متخصص لوله بازکنی و حفر چاه و تخلیه چاه تماس بگیریم!البته باید خدمت تان عرض کنیم که به طور معمول هر چند سال یکبار باید لوله باز کنی را انجام دهیم چون چه رعایت کنیم چه نکنیم به هر حال مواد ریز و زاید باعث گرفتگی در لوله های خانه و شرکت و اداره و شهر میشود.

لوله بازکنی

خانم ها در این مواقع همیشه سعی دارند با یک تلمبه و مقداری اسید شروع به لوله بازکنی کنند و با ضربه زدن به لوله ها به کار ادامه میدهند! در نهایت هم کارشان به ریختن اسید در داخل لوله ها می کشد. خب باید بدانید که شاید راهی منطقی تر از ضربه زدن هم باشد. میتوانید به راحتی با یک مواد حلال و تلمبه زدن محکم راه آب را که کمی گرفتگی دارد باز کنید. البته با اسید هم میتوانید گرفتگی های بیشتر را حل کنید و از بین ببرید اما نکته ای که باید در مورد اسید ها بدانید این است که این مواد باعث خوردگی و پوساندن لوله ها میشود و باید در استفاده از آنها نهایت دقت را داشته باشید.

سوال بعدی که شاید خیلی از ذهن ها را درگیر میکند بوی نا مطبوع توالت و حمام است. گاهی پیش می آید که لوله های توالت و حمام بوی بدی می دهند و البته هیچ گرفتگی در لوله ها مشاهده نمی شود. در اینگونه موارد باید حتما از یک متخصص لوله بازکنی کمک بخواهید چرا که در حمام یا توالات حتما دچار گرفتگی لوله شده اید و یا اینکه تانک چاه فاضلاب پر شده است و نیاز به تخلیه چاه دارد. و شاید هم باید لجن کشی انجام شود! پس در مورد بوی نامطبوع لوله های حمام و توالت بیخیال نباشید و آن ها را حتما بررسی نمایید.

لوله های فاضلاب باید هر از گاهی بررسی شوند تا پوسیده نباشند یا اگر پوسیدگی دارند باید خیلی سریع جلوی خراب شدن آن را گرفت. چگونه میتوانیم از پوسیدگی لوله ها و ترکیدن لوله ها جلوگیری کنیم ؟ باید لوله ها زمانی که پوسیدگی دارند عوض شوند و توسط یک تیم لوله بازکنی متخصص و حرفه ای بررسی و تعویض شوند.

تیم متخصص تخلیه چاه و لوله بازکنی حرفه ای آریا فراز مجموعه ای از افراد مجرب و فنی در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تعمیر لوله و تخلیه چاه در تهران داشته باشید در اسرع وقت در محل مورد نظر تان حاضر خواهند شد. میتوانید برای تخلیه چاه و لوله بازکنی با شماره های هر مرکز در شمال تهران , لوله بازکنی در جنوب تهران , لوله بازکنی در شمیرانات , لوله بازکنی در شرق تهران تماس گرفته و آدرس خود را بدهید. نماینده ما بلافاصله نیروی مورد نیاز تان را در محل حاضر خواهد کرد.

لوله بازکنی حرفه ای

از انواع لوله ها برای لوله های فاضلاب استفاده می شود و میتوان آن ها را به چند دسته تقسیم نمود. از لوله های متصل به شیر آلات گرفته تا لوله های عظیم چاه های فاضلاب و تخلیه چاه. همه این موارد باید طبق یک استانداردی که توسط سازمان آب و فاضلاب و شهر سازی تنظیم و صادر میشود تهیه و ساخته شوند. هر گونه تخلفی که در این راستا انجام شود ممکن است به خود افرادی که در حال استفاده از امکانات هستند آسیب و ضرر زده و هم چنین خرابی های آتی را در پی داشته باشد. برای هر کاری باید همه چیز را به صورت استاندارد تهیه کرد. لوله بازکنی هم با توجه به استاندارد های خود انجام میشود. در این کار هم باید یک سری ضوابط در نظر گرفته شوند تا با رعایت این نکات بتوان به خوبی این کار را انجام داد.

کار لوله بازکنی و تخلیه چاه کاری است بسیار خطر ناک که به هیچ عنوان توصیه نمیشود یک فردی که هیچ زمینه ای در این مورد کار ندارد اقدام به تعمیر لوله ها و لوله بازکنی کند چرا که با زدن کوچکترین ضربه و آسیبی به لوله ها ممکن است لوله ها ترکیده و به آنها آسیب برسد که این لوله ها را نمیتوان جوش داد یا چسب زد! و باید مجدد همه لوله ها تعویض شوند و معلوم نیس که سر لوله کجا قرار دارد! و باید کلی از زمین به خاطر یک اشتباه کوچک کنده شود. پس پیشنهاد میشود که اکیدا به صورت سر خود خودتان اقدام به تعمیر لوله های حمام و دستشویی نکنین.

نکته ای دیگر که باید خدمت تان عرض کنم و شاید نکته بسیار مهمی باشد این است که هرگز و هرگز به سمت چاه های فاضلاب نروید. برخی از چاه های فاضلاب قدیمی که موجود هستند ممکن است با کوچکترین فشار و سنگینی ریزش کنند که در این صورت ممکن است شما را نیز به داخل خود فرو ببرد. برای تبدیل چاه های فرسوده به چاه جدید باید اقدام کنید و از یک تیم متخصص لوله بازکنی برای تبدیل چاه کهنه به جدید مشاوره بگیرید. برای حفر چاه جدید باید همه اصول مربوط به تخلیه چاه و حفر چاه رعایت شود. لایروبی و لجن کشی باید طبق اصول خاص خود انجام شود و چاه جدید باید با توجه به ظرفیت آب آن منطقه ایجاد شود. با توجه به تعداد ساکنین و حوه استفاده از آن. به طور مثال اینکه چاه برای منطقه مسکونی است یا تجاری یا پزشکی و …

امیدوارم از این مطلب سایت لوله بازکنی در تهران نهایت استفاده را کرده باشید. سعی میکنیم که مطالب سایت ما تکراری نباشد و در آن به موضوعات کلیدی تخلیه چاه و لوله بازکنی اشاره کنیم. با آریافراز همراه باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی